Followers

Monday, January 01, 2007

1 HB JANUARI 2007



Hari ini adalah merupakan HARI ULANGTAHUN PERKAHWINAN kami yang ke 18. Alhamdulillah, syukur kehadrat Allah SWT kerana telah memberi rahmat dan hidayatNya kpd kami sekeluarga selama ini. Semoga rumah-tangga yg kami bina selama ini akan kekal selamanya hingga keakhir hayat, Insya'allah.

Nak intai2 gambar perkahwinan kami dulu2? Hah, ini jer yg saya tepekkan K!

13 comments:

TheBlurQueen said...

Hepi 18th Anniversary bro rozzan!! semoger jodoh berkekalan hingger kesyurger insyaAllah..semoger dimurahkan rezeki dan ditingkatkan iman..amiin :)

Anonymous said...

Thanks for your doa, mama dewi. Mudah2an Allah pelihara kita sumer agar sentiasa di dlm keimanan dan ketaqwaan.

Anonymous said...

Happy 18th Anniversary To Rozzan n isteri..semoga berkekalan hingga ke syurga dan dberi kaseh sayang dan selalu dlm lindungan Nya..insyaallah..mama siti.

Anonymous said...

Happy anniversary to both of you. Moga bahagia selamanya...bersama...

BR said...

Thank You mama siti & mamafami. Moga2 Allah makbulkan doa kalian dan berkekalanlah rumahtangga yg kami bina hingga keakhir hayat/ syurga. Mekasih yer!

Anonymous said...

happy Anniversary to Rozzan & yr lovely wife. Semuga berkekalan dalam kasih dan sayang.. InsyaAllah.

Anonymous said...

Salam...hopefully not to late to wish bro rozzan & yr lovely wife Happy Anniversary.Semoga kebahagiaan menjadi milik anda berdua hingga ke syurga. Insya'Allah.

Deeyana said...

Salam.....Selamat Menyambut Ulangtahun yang ke 18. semoga jodoh berkekalan ke akhir hayat.

Deeyana said...

Salam.....Selamat Menyambut Ulangtahun yang ke 18. semoga jodoh berkekalan ke akhir hayat.

Nina Suria said...

uwa kita lambat sampai nak wish samat menyambut ulang taun perkawinan tuan rozzan nih.. adekah kakmon yg terlambat atau kapal yang tercepat...

psssttt kita kawen pd tahun yg sama tp 3bulan lg nak rai 18tahun.. pun pakei songket yg sama tp tak serupa :D samat taun baru

BR said...

Terima kasih saya ucapkan kpd anda semua- Rossya, Ishzah, Deeyana & kakmon, di atas ucapan dan doa kalian. Sama2lah kita berdoa agar kita semua diberi kebahagiaan dan ke'afiatan dlm perjalanan hidup kita menuju ke destinasi yg abadi, Insya'allah.

btw, kakmon, sama lak thn anniversary tu yer!

Anonymous said...

Abang rozzan....happy belated anniversary.....minggu ni terlupa nak masuk blog abang rozzan...didoakan moga kebahagiaan kekal abadi buat abang rozzan dan isteri juga anak2....

BR said...

Thanks fr your doa Nina. May God bless you n your family too ya..