Followers

Tuesday, February 06, 2007

AYAM MASAK MERAH, SAYUR CAMPUR & PARU GORENG SAMBAL

Hmmm... harini tak bertugas. Not working lah... rehat kejap dari 'stress' kat tmpt keje. So, to 'relieve stress' - did I say that huh?, I prepared lunch. And this is what I cooked.

Resipi ayam masak merah dah post previously. Yg lagi dua lauk ni, bahan-bahannya campak2 jer ok ler tu! Tapi aim betul2 K!





6 comments:

ishzah said...

Salam...
masak campak-campak pun nampak begitu menyelerakan..memang abg rozzan ni..rajin benar memasak..paru bersuun tu...sedap betul nampaknya..:-)

MyPeriukBelanga said...

Ambuii..pandai lah adek akak ni main masak2...w/pun main2 masak aja, but everything turns out to be real! Cool...

Salam kenal,
MPB

rozzan said...

Heheh Ishzah, sebenarnya kekadang tu malas nak bukak buku resipi. Ini kes agak2 jer then baca bismillah. Insya'allah menjadi.

rozzan said...

myperiukbelanga > Tima aceh yer kak kerana sudi jenguk kat dapur saya nie (harap2 tak 'berserak' heheh). Kalau ade apa yg kurang memuaskan, bolehlah feedback eh..

MamaFaMi said...

Whyla so sedap!

rozzan said...

Cubalah mama, Insya'allah sedap! Tapi resipinya tak siap lagi ekkk.