Followers

Monday, May 25, 2009

SALAM

Kebelakangan ni agak sibuk dgn tugas seharian di pejabat dan apabila pulang, terus lepak. Kdg-kdg ada meeting, kdg2 ada OT pulak selepas waktu pejabat. Bila pulang rumah jer, dah lepak. Tupasal kadang2, 2-3 hari baru dapat menatap blog dan menjawab segala pertanyaan yg diajukan, sedaya yg termampu. Heheh, kadangkala, ter"miss" pun ada. Maaf yer! Harap-harap anda faham. Hujung minggu pula, bila nak buat sesuatu, ada je yg perkara lain yg harus dibuat atau diselesaikan.

Seperti dua Ahad yg lalu, pada petang 17 May 09, me & wife sempat pergi ke sambutan Hari Ibu anjuran Persatuan 'Ain yg diadakan di Pacific Ballroom, Hotel Pan Pacific bersama ipar2 saya. Oleh kerana last minute, tak bawak camera pun kerana tak tahu siapa tetamu istimewa pad hari tersebut. Heheh, rupa-rupanya, tetamu undangan ialah penyanyi 70an Junainah M Amin dan pelakon popular Jalaludin Hassan. Apa nak buat, pakai camera HP je lah jawabnya. Nak snap gambar makanan pun lupa tp the food spread so-so lah.



Bersama Junainah M Amin, penyanyi 70an yg masih cute-mute tu...



Bersama pelakon handalan Malaysia, Jalaludin Hassan, yg telah mendendangkan lagu Inggeris, melayu dan Hindi dgn baik sekali.



Bersama dramatis tempatan Cik Rahimah Yusuf.



Nilah, ibu-ibu glamer petang tu.


Dan, pada Sabtu yg lalu pula, saya, isteri dan anak sempat pergi ke lapangan terbang utk sama-sama menghantar kakak dan abang ipar saya yg berangkat menunaikan umrah. Semoga mereka dan juga jemaah2 yg lain diberikan kesihatan dan kekuatan rohani dan jasmani agar dapat menjalankan ibadah umrah mereka khusyuk dan tawadhuk, Insya'allah.



My wife Hjh Ariati, my sis Hjh Hanipah & another sis Hjh Khairati.



Kakak saya Hjh Hanipah Ahmad dan suami beliau Hj Ismail Saleh semasa di airport.

No comments: