Followers

Saturday, August 28, 2010

SALAM RAMADHAN

Diam tak diam, dah 18 hari kita berpuasa. Tak lama lagi nak Raya. Pasti anda semua sedang sibuk membuat persiapan Raya di samping meneruskan ibadah puasa di bulan yg mulia ini.

Lazimnya di bulan puasa, saya jarang buat updates kerana, anda faham2lah yer. Siang bekerja, pulang rumah bersiap utk hidangan berbuka, lepas tu malam berteraweh. Kalau tk di masjid, buat di rumah. Esok nak bangun sahur dan pastu pi kerja lagi. Haiz.....begitulah rutin setiap hari...

Namun demikian, saya akan cuba penuhi permintaan resepi2 anda tp ini tergantung kepada samada resepi2 tersebut ada dlm simpanan saya. atau tkde, saya akan cuba cari di lelaman kenkawan ataupun di internet. Mudah2an, saya dapat menyempurnakan hajat anda semua ya. Tapi bagi mereka yg belum saya dapat tunaikan permintaannya, harap bersabar yer. Insya'allah, kalau info tu dah ada, saya khabarkan.

Sementara itu, sahaja nak berkongsi pic2 hidangan berbuka saya yg sempat saya snap..





No comments: