Followers

Thursday, September 17, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI




Buat semua pengunjung ke blog ini dan semua kenkawan di alam siber, saya mengambil kesempatan ini utk menyusun sepuluh jari memohon kemaafan jika terdapat apa-apa kesilapan atau keterlanjuran kata semasa berinteraksi dgn anda2 semua. Maklumlah tidak ada yg sempurna selain NYA. Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Minal Aidil Wal Faizin, Wal Makbulin. Maaf Zahir dan Batin. Semoga kita semua dipertemukan dalam bulan Syawal yg bakal menjelma ini.
Salam Ukhuwah dari saya.

8 comments:

Ruby_beez said...

Selamat hari raya Bro..Teruskan usaha mendapatkan resipi2 kek lapis dan yg sewaktu dengan nya..Sya baru jer try wat kek untuk raya ni, alhamdulillah menjadi..Sebelum ni penah gak amik kat web lain, tp menghampakan ler...

Ummi said...

Salam Bro,
Selamat Hari Raya..maaf zahir batin jika ada salah silap duk menyelongkar dpur Bro selama ni..Silakan amik kad raya kat rumah Ummi ya..

Anonymous said...

Selamat Hari raya ,Maaf zahir batin .


sara
Dubai UAE

makcikkantin said...

Selamat Hari Raya aidil fitri buat bro sekeluarga

BR said...

BR > Ruby_beez

Selamat HAri Raya sis. Alhamdulillah, percubaan anda berjaya. Tahniah krn anda juga berbakat. Terima kasih atas kunjungan anda ke sini.

BR said...

BR > Ummi

WS. Saya juga begitu. Kalau tersilap/terkasar bahasa, minta dimaafkan. Maklumlah manusia ni tiada yg sempurna. Thanks for the card too.

BR said...

BR > sara

Selamat Hari Raya, sara. Harap2 anda di sana berbahagia nmenyambut Lebaran.

BR said...

BR > makcikkantin

Terimakasih. Salam Lebaran buat makcikkantin sekeluarga juga sempena bulan yg mulia ni.