Followers

Thursday, August 28, 2008

RAMADHAN AL MUBARAK



Salam semua. Tinggal beberapa hari lagi semua umat Islam akan menyambut kedatangan bulan suci Ramadhan. Di kala itu nanti ramai yg pasti sibuk..... - sibuk dgn ibadah puasa dan amalan-amalan lainnya yg lazim dikaitkan dgn bulan puasa. Siang hari berpuasa, malam hari berterawih, taddarus dan bermacam-macam lagi aktiviti utk menambahkan pahala dan mendapat keredhaan dari Allah SWT.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua pengunjung blog ini. Diharap anda semua diberi kesihatan dan ketabahan dalam menjalani ibadah puasa di dalam bulan Ramadhan ini yg sememangnya menjanjikan banyak ganjaran pahala berbanding bulan2 yg lain.

Seperkara lagi, di dalam bulan puasa ini, saya minta pengertian anda kerana saya berkemungkinan tak dapat update blog sekerap yg saya biasa lakukan. Almaklumlah, byk tugasan yg harus dilakukan. Walau bagaimanapun, Insya'allah, saya akan tetap memantau dan menjawab pertanyaan/soalan anda dan sekali sekala akan membuat update.

Buat kenkawan di Malaysia, saya juga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Negara anda yg ke 51 thn. Dirgahayu Malaysia!! Jgn lupa malam hari tu terawih dan esoknya posa tau- jgn tak posa!!



4 comments:

VG said...

Hi Mr Rozzan

I love your blog and all your recipes. Sorry I haven't posted a comment before (too shy lah) but I think you are deserving of this award that I would like to present to you. Please accept it from my Blog and Ramadan Mubarak to you and your family.

BR said...

Hi VG. Thank you for visiting my humble blog. I've been to your blog. You've been cooking well too ya!

Had always wanted to do the Putu Mayam but project always cancel becoz coudlnt find the right size for the string hoppers to be fored thru the mould.

Anyway, thanks for the award. Will display it later.

regards
BR

VG said...

Thanks Bro Rozzan

I hope we will be visiting each others blog more often now.

Take care.

VG

BR said...

If God permits, Insya'allah.