Followers

Tuesday, July 03, 2007

ASSALAMUALAIKUM

Assalamualaikum kepada semua pengunjung blog saya yg tak seberapa ini. Saya alu-alukan kunjungan anda dan berharap sedikit sebanyak dapatlah anda manfaatkan ilmu yg ada di sini. Sebagaimana saya ikhlas berkongsi apa jua sedikit ilmu yg ada pada saya, saya juga berharap sebagai pengunjung anda juga bersikap ikhlas dan sopan apabila berkunjung ke blog saya terutama pabila meninggalkan pesan, message ataupun maklumbalas. Almaklum sajalah kita ni kan berbangsa Melayu, berbudaya timur dan beragama Islam.... Kalau ke'rumah' orang, jagalah tatasusila (kata-kata) agar tidak menyinggung perasaan orang lain. Buat diri saya juga, seandainya ada kekata saya yg terkasar atau terkhilaf semasa menjawab msg anda, saya memohon maaf. Diharap perkara2 sedemikian tidak akan berulang yaa... agar tali silaturrahim sesama insan kekal berpanjangan.

2 comments:

Anonymous said...

Sabar bro dengan segala cobaan yang mendatang...Biasalah, mungkin ada yang kurang senang dengan niat baik kita kan...tapi tak apa, yang penting, kita ikhlas...

BR said...

Betul kata mama tu, kita harus banyak2 bersabar. After all, sabar tu sebahagian dari Iman. Yg penting nawaitu kita ikhlas.