Followers

Thursday, October 19, 2006

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Bagi semua yg mengunjungi blog saya, samada yg turut berbicara atau yg senyap sunyi tu, saya sekeluarga menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat terkasar bahasa ataupun perkara-perkara yg telah menyinggung perasaan anda, baik secara sedar ataupun tidak. Sesungguhnya, manusia itu tidak pernah lari dari membuat kesilapan. Semoga segala amal ibadah kita di bulan Ramadhan ini diberkati Allah SWT, Insya'allah. "SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI. MAAF ZAHIR & BATIN".

8 comments:

Anonymous said...

Selamat menyambut Hari Raya Idul Fitri buat Rozzan dan seisi keluarga.. Maaf zahir dan batin..

BR said...

Thanks Rossya. Begitu juga buat anda sekeluarga. Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Minal Aidin wal Faizin.

Jama said...

Selamat menyambut hari raya untuk rozzan dan keluarga.

BR said...

Thanks mummy jam. Selamat Berlebaran buat mummy jam, husband & family. Semoga berbahagia selalu disamping keluarga.

Anonymous said...

Selamat menyambut lebaran utk rozzan n family...maaf zahir dan bathin..salam dr mama siti.

BR said...

Thank you mama siti. Semoga anda dan keluarga juga berbahagia menyambut kedatangan Syawal yg bakal tiba nanti, Insya'allah.

Anonymous said...

Mama sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat Rozzan seisi keluarga. Mohon maaf andai ada yang tersilap bicara selama silaturrahim di alam cyber.

BR said...

Sama-samalah kita bermaaf-maafan di hari yg mulia ini, mamafami. Sesungguhnya manusia itu mmg tidak pernah sunyi dari melakukan kesalahan/kesilapan baik yg sengaja atau pun sebaliknya. Semoga kita semua diberi taufik dan hidayah Allah sentiasa, Insya'allah.