Followers

Friday, August 19, 2011

SALAM UKHUWAH

Buat pengunjung2 blog, saya ucapkan terima kasih atas perhatian anda. Saya meminta berbanyak2 maaf kerana tk dapat menunaikan permintaan drpd anda yg berhajat utk menempah kek lapis dari saya kerana  almaklum sajalah, minggu terakhir sebelum raya nanti, ada Pilihanraya Presiden Singapura. Habis cuti2 saya terpaksa kensel!!! Tahun ini even adik beradik dan saudara terdekat saya dah maklumkan yg "dapur/oven saya tutup" LOL!!! Di lain kesempatan mugkin juga ya, Insya'allah..

-BR

6 comments:

Oh Oeya said...

Apa pun semoga RSR terus berjaya dalam apa yang sedang dilakukan :)

BR said...

Thanks Sis. :))

Liah said...

Salam ukhuwah juga buat RSR.Semoga anda didalam rahmatnya Amin 3X.Saya gemar melungsuri laman anda rasanya tidak jemu kerana terdapat banyak resipi masakan di lelaman anda ini.Ini menjadikan impirasi saya masak lauk pauk bila pulang ke rumah untuk keluarga berbuka kelak.Akhir sekali terima kasih buat anda yang tidak lokek dengan resipi2 di halaman ini.Semoga Allah swt yang dapat membalasnya.:)

BR said...

WS. Terima Kasih Nanny Leah di atas doa anda, Amin... Segala yg baik dtg dariNya manakala yg kurang tu adalah dari saya. Semoga anda mendapat manfaat semasa berada di blog ini ya. Salam Lebaran!

Ummi said...

Assalamualaikum BR, Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin dr Ummi buat BR sekeluarga...semoga aidilfitri terus menceriakan BR dan family... :)

BR said...

WS Ummi.
Selamat Hari Raya utk Ummi sekeluarga juga. Raya kat kampong mesti seronok kan?.. Apapun, semoga Ummi berahagia di samping keluarga tersayang.