Followers

Thursday, July 24, 2008

CHARITY BREAKFAST

Yesterday morning, our office had a charity breakfast amongst fellow colleagues. Across our whole organisation, this Charity Breakfast was organised to raise funds for the needy. If I'm not mistaken, all the monies raised will go to AWWA. However it was the first time our branch is having it. Staff were roped in to help prepare breakfast items like sandwiches, noodles, pastries, etc. which were to be sold to fellow staff.
I myself, managed to prepare curry puffs (epok-epok), cakes (kek marble) & tapioca kuih (kuih bakar ubi). But...preparations the night before stole all but one hour of my sleep. Not that I mind though, as I knew it was all for a worthy cause. The food sold was sold out in abt 1-one & a half hours. Everyone played their part and some even donated generously.

So, no recipes for now. Just the pics of the event on 23 Jul 2008.










2 comments:

Ezza Aziz said...

salam dari Klang untuk bro Rozzan. Semalam saya mencuba kulit karipap yang you papar kan kat blog u ni..sedap sungguh dan rapuh..Terima kasih kerana sudi berkongsi resepi dengan bloggers lain, banyak pahala nye..Saya nak cuba pulak kueh lapis kacang hijau ni plak, nak bagi kat jiran tepi ni yang nak mengawin kan anak nya hujung minggu ni..assalamualaikum..

BRO ROZZAN said...

W'Salam Ezza.
Anda dari Klang Selangor yer, pekabar! Heheh, lapis kcg hijau tu saya blum cuba tapi saya yakin menjadi kerana resipi tu dari seorang pakar msk di Spore ni. Kebetulan tuhari ada pengunjung blog yg feedback beliau berjaya membuat kuih lapis kcg hijau ni. Saya pun mcm dah terangsang nalk buat. Cuma lagi cari masa, heheh...