Followers

Monday, August 20, 2007

SELAMAT BERTUNANG

Semalam berkesempatan berkunjung ke rumah sahabat karib yg telah berhijrah ke Johor dalam majlis pertunangan anak sulung beliau. Di sini kami sekeluarga ingin mengucapkan tahniah kepada Nurdiyanti Abd Malik yg telah melangsungkan pertunangan dgn Ahmad Firdaus Mohd Hanafi. Semoga rumahtangga yg bakal dibina hujung tahun ini akan berkekalan hingga ke Syurga, Insya'allah.



















Maaf laa, gambar tak snap lagi sbb tetamu yg dtg bertandang semalam ramai benar- 6 kereta. Cuma kebetulan ada permintaan saya buatkan kek lapis. Haa, baru tuhari buat kek lapis sutera. Jadi, saya pun buatlah sebiji utk dijadikan sebagai barang pengiring hantaran pertunangan tu. So, here's the pic. (btw, tulisan kat kek tu cuma saya editkan kat gambar saja- malas nak wat icing utk tulisan atas kek tu, heheh).








2 comments:

maklang said...

canteknya kek..macamana maklang nak jadik cam ni ek..

Bro Rozzan said...

Hi maklang, for a start, cubalah buat 1/2 adunan (5 biji telur je!). Gunakan acuan/loyang kecik 4-5 inci. Pastu dah mahir, bolehlah gayakan dgn loyang2 yg fancy2. Insya'allah menjadi.