Followers

Friday, September 08, 2006

Me & My Kenwood

A'kum semua... Salam ukhuwah dari saya. Inilah pic saya waktu muda2 dulu, hehehe. Sekarang dah tua kot!!!.... Anyway, sepanjang penglibatan saya dalam bidang masak ni, tak teringat pun nak petik gambar banyak2 utk dijadikan koleksi yg boleh dikongsi bersama. Mentelah pula dulu mana ada blog camni. Komputer peribadi pun tak terbeli... Kalau ada gambar pun, rasa-rasa ..entah kat mana saya taruk/simpan eh.. Jadi, mintak maaf yer jika saya postkan resipi kat sini tidak beserta gambar. Insya'allah, kalau ada fotonya dimasa akan datang, akan saya postkan kat blog nie.
A little about myself


My Trustworthy Kenwood Major Mixer

2 comments:

kak rossya said...

so u're quite a well-known chef yer? I've read thru the excerpts of the clipping. Dari newspaper ker? Salute ler Tuan Rauzan. Beruntung lah anak2 dan isteri anda..

rozzan said...

Ish Ish Kak Rossya. Bukan begitu. Saya ni tak pandai mana pun. Memasak ni sekedar hobbi jer. Takde tauliah pun! Hajat dihati nak jadi chef tapi tak kesampaian. Anak-anak pun tak berapa minat sgt nak mendalamai bidang nie! Saja-saja nak berkongsi sedikit ilmu yg dipinjamkan Tuhan nie. Ramai lagi kat sana tuh yg pandai2.