Followers

Tuesday, December 05, 2006

MASALAH TEKNIKAL

Assalamualaikum semua, brothers/sisters. Terima kasih kerana sudi singgah ke Blog saya. Maaf kerana Blog saya mengalami masalah teknikal beberapa hari yg lalu. Saya tak dapat nak create entry dgn baik dan foto pun tak dapat di muat-naikkan (upload). Alhamdulillah, baru hari ini masalah ini dapat di selesaikan. Insya'allah blog ini akan kembali seperti sediakala dgn entry2 yg saya harap dapat memanfaatkan semua. Diharap anda semua bersabar ye...

Sebagai permulaan, di sini saya uploadkan foto dua daripada banyak jenama kacang phool yg siap dlm tin yg dihasilkan di UAE (United Arab Emirates. Kepada mamimontel dan sesiapa yg sedang mencarinya, diharap ini dapat membantu.

6 comments:

m3rni3 said...

Assalamualaikum wr wb Bro Rozzan

I'd like to know where did u manage to buy those tins of beans from?

Thank you

M3rni3

Anonymous said...

Salam...
Tak silap...ishzah pernah beli kacang dlm tin ni di Arab Street berapa tahun yg lalu...not bad rasanya.Dunno sekarang masih ada lagi ke tak..

Anonymous said...

Salam rozzan, kat mana u beli kacang dlm tin ni.

BR said...

Buat m3rni3, ishzah, anonymous dan lain2 yg berhajat, saya beli kacang phool tu di Mustaffa Shopping Centre di Syed ALwi Rd. Terdapat pelbagai jenis yg dijual di sana (sorry eh, bukan nak promo M.Cte heheh) Oleh kerana jenama Ma Ling yg biasa digunakan orgramai mendatangkan syak atau was-was ttg 'kebersihan'nya dari pandangan Islam, saya rasa jenama ini perhaps dapat digunakan.

Anonymous said...

Allahamdulillah...dats better..so in future nak buat kacang pool ni...just pergi Mustafa centre aje la...hehe...tu la tempat i selalu beli ayam turkey..hehe..anyway thanks for the info:)

BR said...

Hah kalau ishzah rajin dah kat M.C tu, belilah kacang parang yg original. Dahtu rendam dan rebus -muai satu periuk besor bleh dpt. Bleh lah bagi2 kat kitorang! hehe