Followers

Saturday, February 12, 2011

KUIH TALAM UBI








Dah lama tak buat Talam Ubi ni... Berkesempatan membuatnya Ahad lalu... Resipi seperti di sini

18 comments:

Nieza said...

sedapnya...dan nampak kemas lapisannya..:)

~~zAnAfAhMi~~ said...

favourite saya tapi masih tak pandai membuatnya, mcm leceh je...tp nak cuba juga satu hari nanti.

shashacatering.com said...

Talam ubi, kalau tengah lapar memang sedap ni;-)

cik cek said...

Talam Ubi...nyum2..cantik...mesti sedap....Assalamualaikum...Bro Rozzan....antara blog terawal saya singgah n lepak....dulu silent reader...skrg kita follow...:-)

Dewi said...

Abang rozzan.. Saya nak minta tolong. Boleh tak berikan resepi Talam Sagu? Terima kasih.


Dewi

Noor said...

salam ...sedapnya saya lihat warna gula tu cantikdan gelap buatkan saya lapar lah

tommy said...

sedapnya jadi pengen beli :)

hnyhar said...

sedapnya...teringin nak makan kuih ni tp..kat sini susah nak dpt ubi..kalau ada pun, mahalnya..xsanggup nak beli.

BRO ROZZAN said...

BR > Nieza

Thank You :))

BRO ROZZAN said...

Br > Zanafahmi

Heheh, tkl susah lerr. Cuba buat separuh adunan dulu. Kalau dah mahir baru buat 1 adunan. Insya'allah, menjadi.

BRO ROZZAN said...

BR > shashcatering.com

Alhamdulillah, tk mengecewakan!

BRO ROZZAN said...

BR > cik cek

W'Salam dan mekasih krn masih sudi berkunjung walaupun lately tk byk updates heheh...

BRO ROZZAN said...

BR > Dewi

Nanti saya cuba carikan yer!!

BRO ROZZAN said...

BR > Noor

Gula Melaka tu mmg yg asli saya beli kat Pasar di Melaka Central tempohari. Cuma tambah pewarna sket lerr, hihiihi... Tp rasanya, Insya'allah, sedap.

BRO ROZZAN said...

BR > tommy

Kamu tuh jauh banget!! Kalo deket, udah gue bagi lho! gratis lagi...

BRO ROZZAN said...

BR > hnyhar

apa nk buatkan sis... nt kalau pulang ke kampong halaman, bolehlah "ngidam" macam2 yer. Insya'allah, di rantau sini sumer ada...:)))

Norasikin said...

Warna gelap ubi tu yg tak tahan tu. Bestnya mkn kuih manis

BRO ROZZAN said...

BR > Norasikin
Sesekaliu mkn oklah sis. Kalau mkn byk2 kuih manis ni nt menjejas kesihatan kot, heheh...