Followers

Monday, January 25, 2010

SALAM

Maaf semua. Kebelakangan ni, kesihatan kurang memberangsangkan tp Alhamdulillah masih sihat. Sekali sekala sakit tu adatlah... Cuma sekarang ni mudah terasa fatigue setelah pulang dari pejabat. Hujung minggu pula rasanya mcm nak relax jerr lama2. So, kalau skarangni jarang ada updates, faham2 yer.. Insya'allah, ada masa saya update dan jawab apa jua pertanyaan selagi termampu. Terima kasih atas kunjungan anda, semoga anda sihat2 selalu hendaknya.
Sementara tu, saja nak kongsi pic Kek Lapis Chocolate Cadbury yg saya buat last week sebelum saya jln2 ke KL... Resipinya saya adaptasikan dari Lapis Nutella.















































Sempat gak singgah di Melaka dan makan tengahari di gerai makan yg menjual asam pedas... Perut tgh lapar, sumer lauk sedap....tapi mmg sedap kot. Tempatnya kurang pasti tapi di sekitar area Dataran Pahlawan. Lauk asam pedas dan sotong bersambal, ulam raja dan kacang boto, hmmmm... Tapi harganya pun boleh tahanlah.... Teringat bab sotong tu harini pun masak lauk sotong sambal, lebih kurang mcm kat Melaka laa




No comments: